الخميس، يناير ٢٥، ٢٠٠٧

ياااااااااااه أخيرا الامتحانات خلصت ولو ان معظمها كان بايخ ورخم وربنا يستر علي النتيجه ،مش عارفة ليه انا بدأت احس بالغباء في الكلية دي وبالدات السنة دي مع اني كنت من المتفوقين في الثانوية العامه ،لكنها بردو مش مقياس ،دة مدرس الرياضة كان سعات كتيرة أما يزهق من الشرح يحفظنا المسائل وأهو كله ماشي، علي العموم انا مش هاوجع دماغكم بحواديت المداكرة والكلية والامتحانات خلاص المهم ان احنا خلصنا علي خير ورجعت لقواعدي سالمة بعد ماوحشني التدوين واصدقائي الافتراضيين بصراحة انا كنت ماسكة نفسي بالعافيه عن الكمبيوتر وكل ماعدي من جنبة شوشو(الشيطان) يوزني ويقول لي ما تفتحيه ربع ساعه هيحصل ايه يعني وامد ايدي علي زر الباور وخلاص هادوس لكن ارجع أفكر الكمبيوتر بطئ وعقبال ما يحمل صفحه تكون فاتت نص ساعة فطبعا هازهق واقوم فاتحة اي لعبة من اللي يحتاجوا لساعتين فما فوق وفي الأخر هاقوم من غير ماكون عملت حاجة غير اني ضيعت وقت وخلاص. و أحيانا كنت باسمع كلام شوشو علي اساس ان ايه يعني ساعتين تلاتة لكن المهم بعد كل ده ان الفترة دي عدت علي خير ومش مشكلة اني جاللي انيميا ووشي اطبق علي بعضه وبقيت عامله زي بتوع المجاعات لكن مش مشكلة بحلتين محشي كل شيء يرجع لأصله
ودمتم

هناك ٣ تعليقات:

www.blogs4arab.com يقول...


يسعدنا تشريفك
www.blogs4arab.com

Sameh Ragheb يقول...

أسلوبك سهل و جميل. لم أستطع إغلاق الصفحه قبل إنهاء البوست والتعليق عليه

واحدة و خلاص يقول...

ربنا يجبر بخاطرك يا عم سامح